Brosuri | Despre Hyundai | Test drive | Masini rulate   

Despre Hyundai.

In 1967, nimeni nu ar fi crezut ca Hyundai va deveni intr-o zi unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata auto mondiala.

Cu toate acestea, dupa numai 46 de ani de crestere continua, Hyundai este acum unul dintre cei mai importanti si mai prestigiosi producatori auto din lume. Datorita pasiunii pentru excelenta auto, prin conceperea si productia unor vehicule adevarate opere de arta, Hyundai este de asemenea una dintre cele mai promitatoare marci auto. Toate aceste realizari incurajeaza si inspira angajatii Hyundai din intreaga lume in depasirea propriilor obiective. Devotati imbunatatirii produselor Hyundai si cresterii calitatii serviciilor post-vanzare, ei urmaresc de fapt transformarea Hyundai intr-o marca si mai atragatoare milioanelor de oameni din intreaga lume.

Sisteme de productie la nivel global

În scopul de a produce autovehicule potrivite preferintelor si stilului de viata zonal, Hyundai a organizat un sistem de productie care depaseste granitele geografice. Fiecare fabrica Hyundai din lume produce modele dedicate necesitatilor locale.

Stiati ca?

Hyundai dispune de 27 uzine si 10 locatii de productie, amplasate pe 4 continente: Europa, Asia, America de Nord si America de Sud. Prezenta în toate cele 192 state ale lumii, marca Hyundai beneficiaza de o retea de peste 6.000 locatii showroom.
Fabrica Hyundai Ulsan, din Coreea, este cel mai mare complex de productie existent în industria auto, având o capacitate anuala de peste 1.500.000 unitati.
Hyundai este singurul producator auto care integreaza propria sa otelarie, Hyundai Steel, generând resursele necesare pentru productia interna a componentelor de caroserie auto.
Hyundai se claseaza începând cu anul 2010 în top 5 cei mai importanti producatori auto la nivel mondial, devansând Ford.
În anul 2011, Hyundai a lansat prima cutie de viteze cu transmisie automata cu 8 trepte, dezvoltata independent. Hyundai devine astfel prima marca de volum ce detine aceasta tehnologie intern.

Hyundai si mediul inconjurator

Importanta acordata mediului inconjurator a crescut considerabil in ultimii ani, iar industria de automobile s-a adaptat acestor modificari, producand autovehicule ce raspund ultimelor cerinte tehnologice.
Hyundai s-a implicat, de-a lungul timpului, intr-o serie de initiative si parteneriate care au ca scop promovarea vehiculelor cu emisii reduse de dioxid de carbon. Strategia si viziunea companiei au fost recunoscute la nivel international ca facand parte din clasamentul “Marci globale prietenoase cu mediul 2012”, publicat in studiul Interbrand – 50 de marci internationale prietenoase cu mediul. Clasat pe locul 17, Hyundai a fost unul dintre cei mai bine pozitionati producatori auto. Interbrand a mentionat faptul ca Hyundai este lider in industria “zero emisii” prin dezvoltarea tehnologiei pe baza de hidrogen.
Modelul Hyundai ix35 Fuel Cell reprezinta a treia generatie de vehicule fuel cell pe baza de energie electrica. De la prezentarea Hyundai Santa Fe FCEV in 2000, compania a devenit lider international in dezvoltarea tehnologiei pe baza de hidrogen si dispune de unul dintre cele mai extinse centre de cercetare in Coreea.